AGF vs Brøndby IF - Gratis odds forslag og eksperttipsTre ting, der taler for spillet: ✅ Første opgør af to, hvor ingen af holdende nødvendigvis skal satse til sidst. ✅ To meget lige mandskaber, der også typisk spiller meget tætte og intense opgør, præget af hårde dueller og fight. ✅ Pokalturneringen er vigtig for begge mandskaber, og jeg forventer to hold der kommer ud for ikke at tabe frem for at vinde. AGF spiller torsdag aften hjemme i første opgør, hvorefter det hele, tre dage efter, skal afgøres på Brøndby stadion.
Division I GÅR 21:12Avis: Danske klubber jagter 17-årig nordmand I GÅR 21:07Interview skulle gå hurtigt: FCN-helt blev sparket i hovedet Nedtrykt Falk: Gennemført dårlig præstation Liverpool holdt fast i Arsenal med pligtsejr mod bundproppen Copa del Rey I GÅR 21:05Betis afværgede pokal-katastrofe med to sene mål 3 I GÅR 20:49Jublende Arteta får gult kort og karantæne for fejring Æresdivisionen I GÅR 20:34Ajax gjorde arbejdet færdigt i genoptaget kamp Flere nyheder efter annoncen 1 I GÅR 20:23Højlund starter mens Rashford droppes til Chelsea-brag I GÅR 20:11Lind om Fraisl-sammenstød: Det har påvirket mig I GÅR 20:03Leverkusen sejrede sig sikkert i pokalkvartfinale 5 I GÅR 19:56Stor Frankfurt-fiasko i pokalen: Tabte til 3. Liga-klub 5 I GÅR 19:53Overraskelsen udeblev: FCN vågnede op efter pausen 5 I GÅR 19:52SLUT: FCN - AB minut for minut 6 I GÅR 19:44Antony revser eksperter: Spørg mig om jeg er okay I GÅR 19:39Nijmegen kørte sejren i hus i omdiskuteret omkamp Avis: Danske klubber jagter 17-årig nordmand SLUT: FCK - Silkeborg minut for minut 2 I GÅR 19:16FCK skifter syv - Lind er tilbage for Silkeborg I GÅR 19:13Moyes hylder Kudus: Voldsomt imponeret over uventet start 4 I GÅR 19:05Ten Hag forventer ingen vinter-transfers Serie A I GÅR 18:57Napoli-kaptajn melder sig selv klar til topbrag 21 I GÅR 18:55AB-fans sender stikpille til FCN: Falsk klub, falsk stjerne 14 I GÅR 18:49Parkens tag er rullet på til pokalkamp - FCK beklager Eliteserien I GÅR 18:29B.
Brøndby TV live Køb abonnement for at se denne video · Fuld adgang til Brøndby TV - inkl. længere dokumentarfilm · Se trænings- og reserveholdskampe LIVE · Se kampe fra ...Brøndby TV · 22. jan. 2022
Vores eneste formål er at give dig det bedste overblik over hvilken sport der sendes LIVE på TV og Stream, samt hvor. Hvis du klikker på en kamp/event, kan du finde mere info, samt tilføje kampe/event til din kalender med ét klik. På kampe har du også muligheden for at give dit bud på resultatet. I vores kalendere kan du tilføje kampe automatisk til din kalender, som derefter vil blive opdateret med tider og TV info Med kan du anbefale kampe/events til andre brugere af Sofabold.
AGF - Brøndby IF live resultater, H2H og opstillinger AGF Brøndby IF live resultater (og gratis video streaming på nettet) starter den 7. dec. 2023 kl. 17.00 UTC tid i Oddset Pokalen, Denmark.
Jeg synes som sådan, at oddsene er sat nogenlunde rigtigt, med AGF som smal favorit her i det første opgør, men jeg synes dog ikke er der er korrigeret nok for mållinjen alle de mulige scenarier og stillinger i løbet af kampen, hvor begge hold vil forblive afventende. Det er for mig kun med en Brøndby føring at kampen skifter nævneværdig karakter og her kan jeg også godt have min tvivl, om hvorvidt AGF, med frygt for Brøndbys omstillinger, ændrer det store før sidst i kampen. Der er ikke nogen nævneværdig trupnyt.
AGF - Brøndby IF | Følg med live Livescore fra AGF mod Brøndby IF, som spilles lørdag 2. september. Se højdepunkter, statistik og holdopstillinger hos TV 2.
Superliga-kampe i TV - NetSuperligaen.dk Brøndby IF – Hvidovre IF. 6'eren. Superliga. 18:00. FC København – AGF · Superliga. 4 Alle de store tv-stationer tilbyder live streaming af Superliga-kampe.
Fodbold, Danmark: AGF live resultater, stillinger AGF resultat service vises i real-time og opdateres live. Næste kampe: 07.12. AGF - Brøndby IF, 10.12. Brøndby IF - AGF, 18.02. Vejle Boldklub - AGF. Vis mere.
[[[direkte!!!]###]] Lyngby Brøndby direkte live 26 november 25. nov. 2023 — ((Online*)) Nordsjælland AGF live direkte tv 26 november for 2 timer siden — Lyngby BK – Brøndby IF. Viaplay.dk. Monza – Juventus Kampstart ...
FCK Silkeborg nettet live streaming 6 december 2023 Se live for 18 timer siden — FCK mod AGF live direkte tv 3 december 2023 - UBP Group for 3 dage siden — 2023 — live stream 5(STREAMING#) FCK mod OB direkte live 05.
Når de to hold mødes har der været garanti for hårde dueller og tætte opgør, og det forventer jeg i samme grad vil være tilfældet torsdag. Det kolde og våde vejr må også formodes at fremme chancen for netop dette. Selvom begge hold har spillet mange kampe over 2, 5 mål den seneste tid, så forventer jeg et anderledes kampbillede, hvor begge hold gerne vil holde sig inde i den samlede kamp indtil søndag.
Sportsnyheder, livestreaming & resultater - EurosportTennisCaroline Wozniacki får wildcard til Australian Open i januar 2024: Se turneringen på discovery+10 timer sidenTophistorier3F SuperligaFilip Djukic fik overraskende Montenegro-debut som indskifter foran knap 60. 000: Det var ren stress00:02:32|14 timer sidenSport6. december: Magnus Cort fuldender sit Grand Tour-hattrick med sejr på 10. etape af Giro d’Italia00:02:11|16 timer sidenSport”Selvfølgelig skal Vingegaard være kaptajn” - Holm uenig med idéen om en delekaptajn hos Jumbo-Visma00:02:08|I går og 20:183F SuperligaGravesen mener, at Alves har højnet sit niveau ved at læne sig op ad Rasmussen: Det giver selvtillid00:01:35|I går og 18:35Seneste nytAnnonceAdSportJumbo-Visma betragter ikke punkteringer som uheld: Det er klassisk eksempel på, når det går for godt00:01:36|I går og 17:01Table TennisMahdi Ahmadian - "Der er altid en hånd, der kan tage din hånd" – Refugee’s VoiceI går og 16:363F SuperligaMålmaskinen: Se alle rundens Superliga-mål00:06:09|I går og 16:05SportRadio Tour mindes Jørn Mader: Han var bannerfører for en skør, skør tid00:03:32|I går og 15:353F SuperligaFreyr Alexandersson håber på roligt transfervindue: Vi har spillere, som andre gerne vil købe00:01:27|I går og 13:383F Superliga”Det vil ikke gøre noget med en vitaminindsprøjtning” – Jacobsen råder CV til at styrke BIF-truppen00:05:22|I går og 11:09DirekteDirekteMerePremiumGolfPGA Tour | World Challenge3.
Brøndby IF i TV og Live Stream Her finder du alt om Brøndby kampe i TV og Live Stream, samt program og tider for Superliga. BIF er en af de største og mest populære klubber i Danmark og ...
ISHØJ IF - AGF ISHØJ IF - AGF | EVENT | SOFABOLD Få det fulde overblik over hvad sport der sendes direkte/live på TV. Sofabold giver dig det fulde overblik med nem mulighed for at tilføje til din kalender. Stem på resultatet ved at klikke på kampKlik på kampe/events for mere info × Velkommen til Sofabold. dk Sofabold er en TV guide til sport på TV og Stream.
To hold der begge er godt kørende og meget lige niveaumæssigt. Jeg har ligesom bookmakerne Brøndby som smal favorit til samlet avancement, og ser også en fordel for spillet i at vestegnsklubben får lov at spille andet opgør hjemme. Derfor forventer jeg heller ikke at Brøndby satser det store, hvis AGF kommer foran, og slet ikke så længe stillingen er lige. Ligeledes har jeg også svært ved at se AGF risikere det store. For mig er AGF heller ikke et hold, der mod de større hold i ligaen, går ud og risikerer ret meget, heller ikke når de spiller på eget græs. Mandskaberne er samtidig begge ret godt kørende og må formodes at komme ud med stor respekt for hinanden.
Fodbold, nyheder, livescore, resultater og tabellerOddset Pokalen Silkeborg-profil flirter: FCK er en spændende klub Oddset Pokalen Dårligste FCK-præstation i 2023: Langt, langt, langt under lavmålet Annonce AGF og Brøndby i pokalbrag - Fredericia-kant vil sende Lyngby-venner ud Coppa Italia 00:12Viola profiterede af danske mindgames i straffesejr Premier League I GÅR 23:56Hodgson efter nederlag: Fans er blevet forkælet de seneste år 2 I GÅR 23:48Silkeborg-profil flirter: FCK er en spændende klub Flere nyheder efter annoncen DFB Pokal I GÅR 23:48Medrivende pokalaffære: Hertha slog HSV ud på straffe 6 I GÅR 23:36Van Dijk øjner stor december: Store kampe i vente Jupiler Pro League I GÅR 23:31Skov Olsen bombede da Brugge cruisede videre i pokalen AGF og Brøndby i pokalbrag - Fredericia-kant vil sende Lyngby-venner ud Flere nyheder efter annoncen 2 I GÅR 23:24Klopp bekræfter: Matips sæson er formentlig ovre 4 I GÅR 23:20Dårligste FCK-præstation i 2023: Langt, langt, langt under lavmålet 31 I GÅR 23:15McTominay sænkede Chelsea med to kasser 25 I GÅR 23:09Fire kampe uden sejr: City slået af uimponerede Villa 2 Premiership I GÅR 22:57O’Riley nettede på ny i Celtic-sejr 1 I GÅR 22:47Stuttgart ekspederede Dortmund ud af pokalen 4 I GÅR 22:33Damsgaard fik længeventet comeback i Brentford-nedtur 3 I GÅR 22:31Liverpool holdt fast i Arsenal med pligtsejr mod bundproppen 1 I GÅR 22:27Billing assisterede i flot Bournemouth-sejr Flere nyheder efter annoncen Mest læste I GÅR 07:16Højbjerg høster stor ros: Troede aldrig han ville forlade klubben 3F Superliga I GÅR 12:52FCK med kontramelding om Roony-udtagelse: Passer ikke Super League I GÅR 16:50Medie: David Nielsen lander job i Grækenland Danmark (k) tir 20:50Viborg Kommune dropper Kvindelandsholdet 1 I GÅR 22:26Iwobi og Jimenez lavede to hver i Forest-afklapsning Ligue 1 I GÅR 22:23Donnarumma får to kampe i skyggen for rødt kort 5 I GÅR 22:20Nedtrykt Falk: Gennemført dårlig præstation I GÅR 22:15AB betyder meget for FCN-træner: Var fuldstændig grøn I GÅR 22:14Se her: Jimenez øger for Fulham med hælen 72 I GÅR 22:11FCK-nedturen fortsætter: Silkeborg triumferede i Parken McTominay sænkede Chelsea med to kasser Fire kampe uden sejr: City slået af uimponerede Villa Flere nyheder efter annoncen 57 I GÅR 22:09SLUT: FCK - Silkeborg minut for minut I GÅR 22:00Stor selvtillid i AGF: Ville ikke vædde imod os I GÅR 21:36AB tror på pokalmirakel: Den er ikke irrelevant Flere nyheder efter annoncen 2 I GÅR 21:33Se her: Sanchez læser Fernandes' straffefinte 1.
Superliga 2023/2024 resultater, stillinger, Fodbold Danmark FC Midtjylland. Viborg FF. 5. 1. 04.12. ; FC København. AGF. 1. 2. 03.12. ; Brøndby IF. Hvidovre IF. 4. 0. 03.12.
AGF - Brøndby IF | Følg med live Livescore fra AGF mod Brøndby IF, som spilles søndag 17. september. Se højdepunkter, statistik og holdopstillinger hos TV 2.